Nasze kompetencje

Strategia

W każdym procesie analizujemy grupę docelową, rynek, konkurencję aby przygotować uszytą na miarę startegię pod bardziej lub mniej szczegółowy brief klienta. Wyznaczone cele klienta przekładamy na realne KPI działań.

Niestandard

Lata pracy przy tworzeniu programów i lokowań pozwalają nam mówić o sobie jak o wyjadaczach contentowych. Praca na planie, w różnym miejscu w Polsce, o różnych porach dnia, jest dla nas standardem realizacji każdego wejścia programowego. Najlepszym świadectwem naszego zaangażowania jest wieloletnia współpraca z klientami realizacja strategii budowania marki Zwiegera czy Prymatu.

TV

Przygotowanie rekomendacji opieramy na znajomości rynku TV, analizy kosztowo-efektywnościowe oraz nasze know-how w planowaniu kampanii spotowej czy sponsoringowej.

Digital

Znamy moc i wagę udziału digitalu w działaniach mediowych. Dlatego, zależnie od celów klienta, w rekomendacjach myślimy o obecności w VOD lub szerszej obecności z video, o kampaniach displayowych kontekstowych, targetowanych behawioralnie, o rich mediach, socialu czy searchu. Zależnie od celów klienta, realizujemy kampanie performencowe, np. celowane na zakup określonego produktu (kampania pomp ciepła dla Solberg Energy ). Do planowania Influencer marketing podchodzimy z dedykowanymi propozycjami dla klientów.

Radio

Mamy na koncie wiele kampanii radiowych opartych zarówno o kampanie spotowe w mixie lub bez sponsoringu, wzmacniającym świadomość lub kontekst ważny dla klienta. Udało nam się również zrealizować obecności szyte na miarę np. konkursy (np. na ratownika dla Suntago) czy aktywacje łączące wejście redakcyjne ze standarowymi formatami mediowymi (Storytel).

OOH

Znajomość rynku OOH gwarantuje przygotowywanie ofert jakich oczekuje od nas klient. Choć medium jest dość subiektywne, dobór nośników dostosowujemy pod brief i budżet klienta. Osiągamy sukces np. w kampaniach lokalnych dla takich klientów jak Komputronik czy Kazar.

Prasa

Choć rynek prasy zmienia się wraz z digitalizacją świata, nadal podejmujemy briefy i szukamy najlepszych kontekstów dla realizacji celów naznaczonych przez klienta.

Kino

Medium, na przykład uzupełniające kampanię o wsparcie ogólnopolskie lub lokalne, prezentujące markę poprzez obecność w specyficznym otoczeniu sali kinowej. W przykładzie kampanii lokalnej, realizuje cel promocji produktów w konkretnym salonie zlokalizowanym w centrum handlowym (nasz kampania dla Kazar).