Fiat Polska zgłosił się do Rebel Media, z prośbą o wsparcie przy projekcie wypromowania wprowadzonego na rynek, modelu Fiata500. Marce szczególnie zależało na pokazaniu auta w mocno nietypowy sposób. Chciała odejść od stereotypowej komunikacji branży motoryzacyjnej. Fiat 500 jest pojazdem stylowym, designerskim, skierowanym raczej do kobiecej klienteli. Klienteli, dla której szczególnie ważne są elementy estetyczne, wygoda, aspekt fashion. Naturalnym wyborem był jeden z czołowych formatów – Top Model.
Największym wyzwaniem było znalezienie sposobu, by w zauważalny a zarazem naturalny i ciekawy sposób, pokazać Fiata 500 w programie Top Model. Efektem nieszablonowego podejścia do lokowania produktu, zaproponowanym przez Rebel Media była jedna z bardziej oryginalnych i nietuzinkowych realizacji tego typu w Polsce – gdzie modele Fiata 500 stały się integralną częścią programu – dosłownie, stając się wybiegiem dla uczestników i uczestniczek programu.
Projekt ten wpisał się na stałe do kanonu polskich realizacji i był wielokrotnie omawiany na różnego rodzaju konferencjach i szkoleniach marketingowych.