Wraz z marką Salony AGATA, w 2017 roku, stworzyliśmy w ramach porannego programu Dzień Dobry TVN cykl „No i ładnie”. Jest to zamknięty format w ramach porannego pasma, emitowany co dwa tygodnie.
Ideą jaka nam przyświecała, będącą celem biznesowym klienta, było pokazanie Salonów Agata jako miejsca pierwszego wyboru dla osób, które myślą o aranżacji wnętrz, odświeżeniu swojego mieszkania czy po prostu wyposażeniu go. Bardzo ważną kwestią było dopasowanie do grupy docelowej klienta – to kobiety bowiem najczęściej odpowiadają za decyzje związane z dekorem i wyglądem mieszkań w Polsce.
Jednocześnie zależało nam, by pokazać, że Salony AGATA, która oferuje ciekawe wzronictwo, jest przede wszystkim firmą przystępną i bliską klientowi. Chcieliśmy udowodnić, że stylowa aranżacja wnętrz, z produktami Salony AGATA, jest w zasięgu zwykłej polskiej rodziny. Dodatkowym atutem była możliwość wykorzystania wizerunku, popularnej aktorki – Małgosi Sochy, która jest ambasadorką Salonów AGATA.
Efektem okazał się cykl cieszący się dużą popularnością i sympatią widzów. Dzięki temu pierwsza jego seria dotarła do ponad 1'512'000 kobiet z grupy docelowej klienta. Produkty i lokalizacje Salonów AGATA były przez ponad 42 minuty na antenie TVN, poza blokiem reklamowym, co istotnie wpłynęło na odbiór formatu. Odcinki pierwszej serii zostały także obejrzane ponad 187 tysięcy razy online. Dokonaliśmy w sumie 16 metamorfoz . Zaś najlepszym potwierdzeniem skuteczności zaproponowanego rozwiązania była i jest, kontynuacja cyklu w kolejnych odsłonach. Obecnie w DD TVN ma miejsca już IV edycja niezwykle popularnego cyklu