Zwieger to polska firma, która sprzedaje najwyższej jakości sprzęt i akcesoria kuchenne dla każdego miłośnika gotowania. Zarówno dla poczatkujących amatorów, jak i profesjonalistów.
Firma działa na rynku stosunkowo niedługo, ale już osiągnęła znaczącą pozycję, a jej udziały ciągle rosną. Jako Rebel Media od początku pomagaliśmy i wciąż pomagamy osiągać kolejne sukcesy i wprowadzić markę Zwieger na polski rynek.
Podczas pierwszej aktywności reklamowej – mając na względzie ograniczone możliwości budżetowe startującej marki – zarekomendowaliśmy skupienie się na niestandardowej obecności w TV wokół formatów o charakterze stricte kulinarnym – tak pożądanym przez markę Zwieger. Oczywistym wyborem było jakościowe umieszczenie produktów Zwieger w samych programach – czyli lokowanie produktu. Nasz wybór padł na Doradcę Smaku – krótki, kompaktowy format emitowany w bardzo ekskluzywnym paśmie na TVN. Dodatkowo zarekomendowaliśmy wzmocnienie działań poprzez wykorzystanie billboardów sponsorskich przy programie. Są one stosunkowo tanią i efektywną formą zapewnienia sobie dużej częstotliwości kontaktu – a to dla nowej marki było szczególnie ważne.
Sama stacja była tutaj nie bez znaczenia – mając miejską, nieco zamożniejszą i bardziej kobiecą widownię niż inne duże stacje TV, idealnie wpisywała się w grupę docelową marki Zwieger.
Pomysł okazał się strzałem w dziesiątkę – już pierwsza kampania w Doradcy Smaku, pozwoliła osiągnąć 22% znajomości wspomaganej marki Zwieger. Działania te były kontynuowane i kolejna edycja programu przyniosła wzrost tego parametru o kolejne 10%, co oznacza, że co 4ta osoba poprawnie wskazywała markę Zwieger. Co dodatkowo cieszy, ten wskaźnik był szczególnie wysoki wśród osób, które są widzami programu Doradca Smaku – gdzie sięgał on 32% .